Thursday 15 September 2011

Syoknyer petik buah duku...

Assalamualaikum...

Seronoknye hari ni...pagi-pagi sudah pergi ke kebun belakang rumah petik buah duku. Sebenarnya aku & Mak Su aku da plan nak petik pagi ni, lepas buat kerja rumah. Tengok-tengok, orang sebelah rumah dah datang lebih awal amek duku tu tanpa pengetahuan kami sabagai tuan tanah. Dengan rasa tercabar, kami pun amek kereta sorong, galah dan tangga untuk amek duku.. dengan passion nyer aku memanjat pokok duku tu...seronoknyer. Dah lama tak memanjat pokok duku Kalau mak aku kat keratong tau, mesti aku kene marah.huhuhu... ni antara gambar-gambar yang sempat diambil sepanjang amek duku kat belakang rumah...







Puas ati kami....dapat satu kete sorong...


Jap g kul 12.00 nk g BP. Anto duku kat Mak Ode aku... BP!!!!tggu kami!!!!!!!!!
Selamat Hari Malaysia!!!!!!

No comments:

Post a Comment